وقوع آتش‌سوزی در انبار کفش ملی همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‌نشانان همدان پس از دو ساعت تلاش مستمر آتش‌سوزی انبار کفش ملی را مهار کردند.

وقوع آتش‌سوزی در انبار کفش ملی همدان

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 2و 27 دقیقه بامداد شنبه 9 اردیبهشت یکی از شهروندان و اکیپ گشت نیروی انتظامی همزمان در تماس با سامانه 125 خروج دود از یک واحد تجاری را گزارش کردند.

وی افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ فرماندهی و دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه 18 به نشانی اعلام شده در میدان امام(ره) ابتدای خیابان بوعلی اعزام شدند.

بیاناتی تصریح کرد: آتش‌نشانان که در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رسانده بودند، پس از برسی اولیه و مشاهده خروج دود از فروشگاه کفش ملی بلافاصله وارد عمل شده و پس از باز کردن درب اصلی وارد فروشگاه شدند.

وی با اشاره به وجود دود غلیظ و اتصال سیم‌کشی داخلی که انجام عملیات را دشوار کرده بود، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد فروشگاه شده و پس از قطع جریان برق خود را به کانون حریق در انبار پشت فرودگاه رساندند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‌نشانان با تلاشی خستگی‌ناپذیر موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از گسترش آن به قسمت‌های دیگر فروشگاه و ساختمان‌ها و بافت تجاری مجاور جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات 17 آتش‌نشان در قالب 4 اکیپ عملیاتی با تلاش حدود 2 ساعته ضمن مهار سریع آتش‌سوزی با ایمن‌سازی کامل محل حادثه مانع از گسترش و تبدیل آن به یک بحران شدند.

بیاناتی درباره علت وقوع حادثه گفت: با توجه شرایط خاص مکان حادثه تعیین علت وقوع آن نیازمند بررسی‌های دقیق کارشناسی است.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها