جاسازی 248کیلوگرم تریاک در هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف 248 کیلو گرم تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر این فرماندهی خبر داد.

جاسازی 248کیلوگرم تریاک در هندوانه

سرهنگ "رضافیروزبخت" گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس رودبارجنوب، از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.

وی بیان کرد: بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در نهایت یک دستگاه کامیون را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فیروزبخت گفت: در بازرسی از خودروی مذکور 248 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درون هندوانه جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر، که بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، از آنان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قید فوریت از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه پلیس مبارزه با مواد مخدر 128 اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها