حبیبی در گفت وگو با خبر فوری:

میرسلیم بنایی برای کناره‎گیری از انتخابات ندارد/نامزدها اخلاق را رعایت کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مصطفی میرسلیم بنایی را برای کناره‎گیری از انتخابات ریاست‎جمهوری به نفع دیگر نامزدها ندارد.

میرسلیم بنایی برای کناره‎گیری از انتخابات ندارد/نامزدها اخلاق را رعایت کنند

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری درباره آخرین وضعیت انتخابات و اینکه اصولگرایان در این رقابت در حال حاضر چه رویکردی دارند اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت و جریانی که در فضای انتخابات کشور وجود دارد از برگزاری یک انتخابات پرشکوه با حضور مردم خبر می‎دهد.

وی افزود: جریانات سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‎طلب با حمایت از نامزدهای انتخاباتی خود در فضایی مسالمت‎آمیز در حال رقابت هستند که این امر در سایه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در کشورمان محقق شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره احتمال کناره‎گیری میرسلیم نامزد این حزب به نفع دیگر نامزدهای اصولگرا یعنی ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف تاکید کرد: میرسلیم هیچ بنایی را برای کناره‎گیری از انتخابات ندارد و با جدیت تا آخرین روز در عرصه انتخابات باقی خواهد ماند و هیچ قصدی برای خروج از این رقابت ندارد.

حبیبی تاکید کرد: ما از همان ابتدا که مصطفی میرسلیم را به عنوان گزینه حزب موتلفه برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری معرفی کردیم به صورت مشخص تاکید داشتیم که تا پایان در مسیری که آغاز کردیم خواهیم ماند.

وی تصریح کرد: حزب موتلفه همواره با جریانات سیاسی اصولگرا همراه و هم مسیر بوده است و ما تمام سعی و تلاشمان را برای حرکت در مسیر اصولگرایی انجام دادیم ولی در انتخاب گزینه ریاست‎جمهوری اختلاف‎نظرهایی میان ما و اصولگرایان وجود داشت که سرانجام منجر به معرفی گزینه مستقل از سوی ما شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهارکرد: ما از نظر ساختاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب هیچ‎گونه مشکلی نداشته و نداریم و تنها مابین آنها و موتلفه اختلاف سلایقی وجود دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: از نظر بنده بدون شک جریانات سیاسی اعم از اصوگرا واصلاح‌طلب می‎توانند با حضور چند گزینه در انتخابات با یکدیگر رقابت کنند و این روند هیچ مشکلی را در جهت تحقق اهداف آنها ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما در این دوره از انتخابات نیز با حفظ ارزشهای اصولگرایی و حفظ احترام دوستانمان در مجموعه اصولگرایی همه تلاشمان را برای پیروزی گزینه مدنظرخود، آقای میرسلیم انجام خواهیم داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها