برترین‌های جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان بوشهر معرفی شدند

برترین‌های جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان بوشهر معرفی شدند

حمیده ماحوزی ظهر امروز در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان‌، در بندر دیّر با بیان اینکه در این جشنواره پنج گروه نمایشی از شهرهای دیر، برازجان و خارگ آثار خود را ارائه کردند اظهار داشت: با برپایی مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان بوشهر با رای هیئت داوران، برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

وی با بیان اینکه داوران در بخش طراحی بروشور ابوالقاسم طحانیان را در نمایش «سوغات پری» انتخاب کردند تصریح کرد: داوران جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان استان بوشهر در طراحی لباس فاطمه حیدری از نمایش «سوغات پری»، طراحی صحنه امین خیاط از نمایش«ببعی و گرگ آشپز«، طراحی چهره پژمان برزگر از نمایش«خروس و روباه» و در بخش نور جعفر احمدپور از نمایش«قبیله بنگلور» به عنوان برگزیدگان این رقابت هنری معرفی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به بازیگری در بخش کودک این جشنواره بیان کرد: در بخش بازیگری کودک، محمدحسین نجار، محمدرضا محبی و محمد شجاعی هر سه از نمایش «خروس و روباه» اول تا سوم شدند.

ماحوزی افزود: در بازیگری مرد ابراهیم راستی از نمایش «قبیله بنگلور» و در بخش بازیگری زن مهسا رهسپار از نمایش «سوغات پری» به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت داوران در یازدهمین جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان بوشهر عبدالرحیم کاویانی از نمایش «سوغات پری» و محمد جواد ایمنی از نمایش«قبیله بنگلور» به عنوان نفرات دوم و سوم در بخش کارگردانی معرفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها