نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری در بدو ورود به صدا وسیما چه گفتند

اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری عصر امروز برگزار می‎شود.

نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری در بدو ورود به صدا وسیما چه گفتند

به گزارش خبرفوری اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری درحالی امروز با موضوع اجتماعی برگزار می‎شود که هرکدام از نامزدهای این دوره انتخابات در بدو ورود به سازمان صداوسیما صحبت‌هایی را مطرح کردند.

هاشمی‌طبا: مسائل اجتماعی معلول مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است

سیدمصطفی هاشمی‌طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش برای حضور در مناظره اجتماعی وارد ساختمان مرکزی صدا و سیما شد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مباحث و مسائل اجتماعی معلول مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و ما مسائل را در این خصوص آماده کرده‌ایم و باید ببینیم دوستان چه سوالاتی در این خصوص دارند.

جهانگیری:برای حضور در این مناظره آماده هستم

اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به محل مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در این مناظره آمادگی دارید یا خیر اظهارداشت: برای حضور در این مناظره آماده هستم و مهمترین مسائل مربوط به این مناظره را در این برنامه مطرح خواهم کرد.

روحانی:همه برای مناظره آمده‌ایم

حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از ورود به محل مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای مناظره آماده هستید، اظهار داشت: لابد همه آماده هستند که حضور پیدا کرده‌اند.

قالیباف : مسائل اجتماعی یکی ازمهم‌ترین موضوعات امروز جامعه ما است

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز جمعه (8 اردیبهشت ماه 96) در بدور ورود به سازمان صداوسیما برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی، طی سخنانی به عنوان مصاحبه مقدماتی خود، در پاسخ به این سوال که برای مناظره امروز آماده هستید، اظهار داشت: انشاالله.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به موضوع مناظره چه مطالبی را برای عنوان آماده کرده‌اید، افزود: امروز مسائل بحث، موضوعات اجتماعی است و من فکر می‌کنم که مسائل اجتماعی یکی از ریشه‌ای ترین و مهم‌ترین موضوعات امروز جامعه ما است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین تصریح کرد: مسائل اجتماعی یکی از ریشه‌ای ترین و مهم‌ترین موضوعات جامعه است به ویژه به خاطر جوان بودن جامعه و مسائل و مشکلاتی که اقتصاد بر مسائل اجتماعی سایه انداخته است.

لازم به ذکر است در زمان ورود ابراهیم رئیسی و مصطفی میرسلیم به سازمان صدا وسیما به منظور حضور در اولین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری به دلیل عدم آمادگی امکانات صدا وسیما از نظر فنی امکان پخش صحبت‌های آنها از رسانه ملی صورت نگرفت.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها