این زن در مقابل یک مرد دست به اقدام کثیفی‌ زد

زن جوان نمی دانست با پیام های کثیفی که برای یک مرد می‌فرستد در چه دردسری خواهد افتاد.

این زن در مقابل یک مرد دست به اقدام کثیفی‌ زد

مرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و شکایتی را علیه فردی ناشناس که از طریق نرم افزار شبکه اجتماعی برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود، مطرح کرد.

شاکی جوان پرونده بیان کرد مدت 2 سال است که مزاحمت های این فرد ناشناس برای خانواده وی مشکلات زیادی را ایجاد کرده تا جایی که تصمیم به پیگیری آن نموده است.

کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات شاکی و از طریق اقدامات فنی موقعیت مکانی متهم را در شبکه اجتماعی شناسایی و هویت وی را مشخص کردند.

پس از احضار متهم به پلیس فتا در تحقیقات،‌ وی به جرم خود اقرار و اذعان کرد، به علت اینکه یکی از دوستانش وی را تحریک کرده که شوهرش با یکی از اقوام شاکی اختلاف دارد، تصمیم به این کار گرفته و سعی کرده است با این انگیزه شوم از خانواده شاکی انتقام بگیرد.

متهم در مواجهه حضوری با خانواده شاکی از دروغ های دوستش مطلع شد و از آنها طلب بخشش کرد.

بعضی از کاربران فضای مجازی با تصور اینکه شناسایی نمی شوند دست به این گونه اقدامات و با انگیزه انتقام جویی می زنند، در حالی که پلیس فتا همواره بیدار و هوشیار بوده و تخلف آنها را در فضای سایبری رصد خواهد کرد.

شاید این اشخاص اگر صحت موضوع را از طریق مشورت و صحبت با خانواده و یا فرد مقابل انجام دهند اینگونه مشکلات را شاهد نباشیم.

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها