منابع ارزی خراسان شمالی در سال ۹۵ کاهش یافت

منابع ارزی خراسان شمالی در سال ۹۵ کاهش یافت

مجید پور عیسی پیش از ظهر امروز در نخستین سمینار بین‌المللی تخصصی، آموزشی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری بازار عراق اظهار داشت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شود و در این زمینه ورود جدی‌تری داشت.

وی افزود: در سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی بنا داریم دبیرخانه‌ای تشکیل شود که امکانات موردنیاز سرمایه‌گذاران را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

پور عیسی بابیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذاران در استان باید ابتدا شرایط سرمایه‌گذاری و امکانات موردنیاز را برای آن‌ها فراهم‌ سازیم تصریح کرد: در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی نیازهای بخش خصوصی شناسایی و برطرف می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی بابیان اینکه شرکت‌های بخش خصوصی همواره در بازاریابی محصولات دچار مشکل بوده‌اند افزود: باید فرصت‌ها را در این زمینه شناسایی کنیم و تمامی دستگاه‌ها به کمک بخش خصوصی آیند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران نیز باید در کار خود تنوع دهند تا چنانچه سرمایه‌گذاری آن‌ها با ریسک همراه بود در جای دیگری هزینه و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز در این سمینار اظهار داشت: این سمینار به‌منظور آشنایی هر دو کشور با ظرفیت و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری تشکیل‌شده است.

محمد صمدی افزود: آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بهبود شرایط تجارت در بین تجار ایران و عراق می‌تواند زمینه شکوفایی اقتصاد و تولید هر دو کشور را فراهم سازد.

به گزارش تسنیم، نخستین سمینار بین‌المللی تخصصی و آموزشی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری عراق امروز در بجنورد برگزار شد.

این سمینار با حضور مقامات اقتصادی کشور عراق و ایران باهدف آشنایی با قوانین واردات و صادرات کشور و کمک به صادرات برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها