افتتاح کارخانه تولیدکننده کیسه‌های پلی پروپیلن در نیشابور

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه تولید کننده کیسه‌های پلی پروپیلن در شهرک صنعتی بینالود افتتاح شد.

افتتاح کارخانه تولیدکننده کیسه‌های پلی پروپیلن در نیشابور

امروز هفتم اردیبهشت با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، اولین و تنها تولید کننده کیسه‌های پلی پروپیلن چند لایه و کامپوزیت در شرق کشور با اشتغال زایی 150 نیروی کار بومی در منطقه اقتتاح شد.

وزریر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر تاریخ بزرگ ترین واحدهای صنعتی را مرور کنیم از یک کارگاه کوچک شروع کرده اند؛ دولت قطعا به دنبال این است که بخش خصوصی فعال باشد.

نعمت زاده، با اشاره به نام‌گذاری سال عنوان کرد: ما باید با جوانان تحصیل کرده‌ای که داریم به سمت تولید برویم؛ هرچه تولید برای بازارهای صادراتی مناسب باشد، بهتر و خواهش ما این است که در ایجاد اشتغال، خودکفایی و... همه حمایت کنند.

وی با بیان این که گرفتن تصمیم صحیح و حرکت کردن مهم است؛ ادامه داد: اگر تاریخ بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی را مرور کنیم از یک کارگاه کوچک آغاز کرده‌اند و این دولت نیز قطعا به دنبال فعال بودن بخش خصوصی است و نیز همیشه خدمت‌گزار مردم بوده و هستیم.

نعمت زاده گفت: امیدواریم همه کمک کنند تا موانع برطرف شود و هر روز شاهد پیشرفت، خوکفایی و خوداتکایی باشیم. خوشحالم که 150 نفر در این واحد تولیدکننده مشغول کار شده‌اند و با همتی که می‌بینیم امیدواریم که سال آینده این تعداد دو برابر شوند.

وی افزود: با توجه به این که این استان در بخش معدن نیز پتانسیل دارد، این واحد تولید کننده می تواند در کنار کار صنعتی، کار معدنی نیز انجام می‌دهد.

نعمت زاده اظهار کرد: این استان به برکت حضور مرقد مبارک امام هشتم(ع) دارای برکات زیادی است و همچنین مردم تلاشگری دارد.

همچنین، راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی نیز در این مراسم بر اهمیت کمک به صنایع کوچک و حمایت از آن تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها