مریلا زارعی دستیار حاتمی کیا می شود

ابراهیم حاتمی کیا این روزها در کشور سوریه مشغول آماده سازی جدیدترین فیلم خود با نام «پرواز به وقت شام» است. تا کنون حضور هادی حجازی فر و بابک حمیدیان به عنوان بازیگر در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

مریلا زارعی دستیار حاتمی کیا می شود

بر اساس اطلاعاتی که یکی از رسانه های سینمایی به دست آورده، در این فیلم سینمایی قرار است مریلا زارعی به عنوان دستیار ابراهیم حاتمی کیا در گروه کارگردانی فعالیت کند.

«بادیگارد»، «چ»، «گزارش یک جشن»، و «دعوت» فیلم‌هایی از ابراهیم حاتمی کیا هستند که مریلا زارعی به عنوان بازیگر با این کارگردان شناخته شده سینمای ایران همکاری داشته و در فیلم جدید حاتمی‌کیا، زارعی در گروه کارگردانی خواهد بود.

ابراهیم حاتمی کیا که سال گذشته به کشور سوریه رفت، قرار است جدیدترین فیلم خود را در این کشور جلوی دوربین ببرد. تهیه کنندگی «پرواز به وقت شام» را محمد خزاعی بر عهده دارد.

تاکنون بابک حمیدیان و هادی حجازی فر برای بازی در این فیلم سینمایی قرارداد امضا کردند و مذاکره با سایر بازیگران مرد ایرانی هم در حال انجام است. در «پرواز به وقت شام» قرار نیست بازیگر زن شناخته شده‌ای مقابل دوربین برود.

از فیلم «پرواز به وقت شام» می‌توان به عنوان فیلمی با تولید بزرگ و دشوار یاد کرد که فیلمبرداری آن به احتمال زیاد تا 6 ماه طول می‌کشد.

منبع: سینما پرس

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها