ماراتن سفرهای استانی نامزدها / دوئل انتخاباتی به شهرستانها رسید

با اوج گرفتن تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای مطرح در انتخابات به سفرهای استانی خود شتاب بخشیده اند.

ماراتن سفرهای استانی نامزدها / دوئل انتخاباتی به شهرستانها رسید

به گزارش خبر فوری ، با وجود اینکه اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی طبا اعلام کرده اند که تبلیغات خود را محدود به حضور در برنامه های صداوسیما می کنند و مصطفی میرسلیم هم کمتر به شهرستانها سفر می کند، ولی سه نامزد دیگر حاضر در این عرصه به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و سعی می کنند از برنامه های خود دفاع کنند.

حسن روحانی از ابتدای سال جاری سفرهای استانی خود را شتاب بخشیده و با ورود حسن روحانی به شیراز ، تعداد سفرهای او به استان های کشور در فروردین ماه سال 96 و در آستانه انتخابات، به رقم بی سابقه 8 سفر رسید. روحانی تنها در فروردین ماه، به خراسان جنوبی ، کردستان، گیلان، سمنان، مازندران، بوشهر، آذربایجان شرقی و فارس سفر کرده و همچنین یک دیدار خارجی با مقامات روسیه نیز داشته است.

اما رقیب روحانی یعنی سید ابراهیم رئیسی نیز سعی می کند تا سفرهای استانی خود را افزایش دهد. او در همین راستا به تازگی به قزوین و زنجان رفته و پیش از آن نیز سفرهایی را به یزد و بیرجند داشته است. رئیسی که در مشهد استقرار دارد، پیش از این در اسفندماه نیز به سیستان و بلوچستان و خوزستان رفته بود. او همچنین دیداری خارجی نیز داشته و در مشهد با رئیس جمهور تاتارستان دیدار کرده است.

محمدباقر قالیباف دیگر رقیب روحانی هم البته سفرهایی انتخاباتی به استانهای مختلف داشته است. او به قم و ساری سفر کرده و البته با توجه به اینکه اصالتا خراسانی است، در این استان نیز فعالیت های خود را تشدید کرده است.

به این ترتیب به نظر می رسد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رقابت در استانهای کشور اوج گرفته و باید دید که برنده بازی این ماراتن کیست.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها