ما می‌توانیم سرافراز بایستیم و از رای سال 92 دفاع کنیم

ما می‌توانیم سرافراز بایستیم و از رای سال 92 دفاع کنیم

علی شکوری‌راد شامگاه سه‌شنبه در تجمع حمایت از حجت‌الاسلام حسن روحانی که در دفتر حزب اتحاد ملت استان مرکزی در دروازه شهرجرد اراک برگزار شد با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم اظهار داشت: رسانه‌های مخالف دولت و صدا و سیما تلاش می‌کنند نشان دهند دولت هیچ کاری نکرده است و مجال اینکه اطلاعات درست به جامعه داده شود هم وجود نداشته که البته شاید دولت هم کم‌کاری‌هایی درباره این موضوع و بیان اقداماتش داشته است.

وی افزود: ما می‌توانیم سرافراز بایستیم و از رای سال 92 دفاع کنیم و امیدوار باشیم دولت تداوم پیدا کند و 4 سال دیگر بگوییم دولتی که حمایت کردیم این کار را کرده است چرا که دولت تا امروز به آواربرداری خرابی‌های گذاشته همت گماشته بوده است.

شکوری‌راد تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم از راهی که آمده‌ایم به عقب برگردیم و باز به کشوری منزوی تبدیل شویم که نمی‌توانستیم نفت بفروشیم و اگر هم می‌فروختیم پول آن را بگیریم و حتی کشورهای مدعی دوستی ما به دلیل نگه داشتن پول ما در بانک‌هایشان نه سودی نمی‌دادند بلکه از ما هزینه هم می‌گرفتند.

وی ادامه داد: در دوره قبل 92 فضای کشور فضایی بسته بود که اگر همین جلسه امروز می‌خواست برگزار شود امکان‌پذیر نبود و حتی چند نفر در خانه هم نمی‌توانستند از ترس پرونده‌سازی و فضای پلیسی و امنیتی شدید دور هم جمع شوند، دوره‌ای که تورم بالا و وضع اقتصادی به شدت خراب بود و ما نمی‌خواهیم به آن دوران برگردیم در حالی که به سوی سازندگی کشور می‌رویم و شرایط را برای جهش اقتصادی آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند بگویند دولت هیچ کاری نکرده، رکود موجود که از دولت گذشته با این دولت رسیده به پای این دولت بنویسند، وقتی عسلویه افتتاح می‌شود تیتر می‌زنند پروژه‌های دولت قبل را این دولت افتتاح کرده در حالی که کار این پروژه‌ها را این دولت تلاش کرده اجرایی کند، یا بیکاری که برخی سهم این دولت می‌دانند در حالی که بیکاری از دولت قبل به این دولت رسیده و ناشی از سیاست‌های دولت قبل است.

شکوری‌راد تصریح کرد: کسانی که اینها را می‌گویند تحلیلی از شرایط جامعه ندارند و در واقع باید گفت جامعه اشباع شده و شاهدیم در فضی مجازی که تبلیغات منفی علیه دولت وارد فاز وارونگی شده است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران بیان کرد: در قبل رشد اقتصادی منفی داشتیم و امروز مثبت پنج شده است و امروز که تولید و فروش نفت به حداکثر رسیده درآمد نفتی در خدمت توسعه کشور قرار دارد.

شکوری‌راد ادامه داد: مسئله بیکاری یک روزه به وجود نیامده و ناشی از مشکلات اقتصادی دولت قبل است و دولت قبل زیر 50 هزار شغل ایجاد کرده و این دولت در سال 700 هزار نفر شغل به وجود آورده و این در حالی است که سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر وارد بازار کار می‌شوند که جبران این عقب ماندگی و مشکل نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و سرمایه‌گذاری خارجی است که این سرمایه‌گذاری به امنیت پایدار نیاز دارد تا علاوه بر 700 هزار شغل تولیدی 500 هزار شغل و فرصت شغلی افزون‌تر بسازیم.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اضافه کرد: در نامزدها کسی را جز حجت‌الاسلام روحانی نمی‌بینم که ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری خارجی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون نقد دولت را می‌کردند دیگر حرفی برای بیان ندارند، البته از نظر فرایندی که انتخابات پیش می‌رود باید فکر و اندیشه کنیم زیرا شرایط سختی در پیش داریم، در انتخابات ریاست جمهوری چون سرنوشت دولت و کشور یکجا متمرکز رقم می‌خورد اما شوراها به سبب گستردگی و پراکندگی 200 هزار نفر را مردم برمی‌گزینند و فرصتی برای کار آنها ایجاد می‌کنند.

در بخش پایانی این نشست نوبت به پرسش و پاسخ رسید که دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پاسخ به سوالی درباره موضوع رفع حصر گفت: موضوع حصر به طوری پیش رفته که خود به مشکل حصرکنندگان تبدیل شده است و این روند به شکلی است که در سفر حجت‌الاسلام روحانی به قزوین هم مردم با شعارهایی علیه حصر خواستار پایان بخش این موضوع هستند.

وی افزود: روحانی در دور دوم ریاست جمهوری جسورانه‌تر حرکت می‌کند چون در 4 سال نخست ناگزیر بود آهسته حرکت کند البته نباید از روحانی انتظار اصلاح‌طلبی داشت و خود روحانی با تفکر و شخصیت و اخلاق خود البته در طول 4 سال روز به روز بهتر و مقبول‌تر شده و حرکتش رو به جلو بوده است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پاسخ به سوالی درباره ترمیم کابینه گفت: کابینه دولت یازدهم در حالی شکل گرفت که مجلس نهم که افراطی‌ترین مجلس طول تاریخ مجلس بوده قرار داشت و گزینه‌های اصلی روحانی رای نیاوردند و وزرای او مانند فرجی دانا هم استیضاح شدند ولی امیدواریم کابینه دور دوم بهتر و با تعامل مجلس دهم شکل بگیرد.

وی ادامه داد: تغییراتی حتما در کابینه خواهد بود و وزرای ضعیف کابینه را ترک خواهند کرد و قطعا کابینه ترمیم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها