"رعایت اصول شرعی" و "اجرای قانون" از اولویت‌های ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی است

"رعایت اصول شرعی" و "اجرای قانون" از اولویت‌های ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی است

احمدرضا نوازنی شامگاه سه‌شنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های ستادهای انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری دوره دوازدهم اظهار داشت: از ظرفیت و توان همه نیروهای انقلابی در استان مرکزی و همه کسانی که نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌ها دلسوز هستند بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: این در حالی است که ظرفیت و از توان و حضور اقلیت‌های مذهبی استان که دلبسته به نظام و انقلاب هستند در ستادها استفاده خواهیم کرد زیرا معتقدیم باید با نگاهی جامع برای امور و با استفاده از خردجمعی برنامه‌ریزی کرد.

نوازنی تصریح کرد: در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی نه تنها همه طیف‌های سیاسی حضور خواهند داشت بلکه جریان‌های مختلف که تعهد و دلسوزی برای نظام و انقلاب دارند حضور خواهند داشت و این دایره حضور را نخواهیم بست.

وی خاطرنشان کرد: شورای مرکزی را با حضور همه طیف‌های اصولگرای استان مرکزی و دلسوزان نظام و انقلاب تشکیل می‌دهیم تا بتوانیم در مسیر انتخابات موفق عمل کنیم.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به انصراف سعید جلیلی از ثبت‌نام در انتخابات گفت: معتقدیم جلیلی با بزرگ‌منشی از ثبت‌نام در انتخابات خودداری کرد و گامی بلند و موثر در مسیر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی برداشت که جای تحسین و تجلیل دارد و باید چنین رفتار وحدت‌گرایانه را ما مجموعه‌های انقلابی مدنظر قرار دهیم.

نوازنی ادامه داد: مبنای کار ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی "رعایت اصول شرعی" و "اجرای قانون" خواهد بود و در این راستا هیچ رفتار غیرشرعی برای رای جمع کردن را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

وی بیان کرد: تخلف از قانون و قانون‌شکنی را خلاف شرع می‌دانیم و به شدت از آن دوری می‌کنیم، حتی اگر دیگر ستادها اقدامات قانون‌شکنانه‌ای داشته باشند و تخلف کنند اجازه هیچ تخلفی را به ستادهایمان در استان نخواهیم داد.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به اهمیت تلاش برای رسیدن به موفقیت در انتخابات گفت: باید تلاش کنیم و با همه همت خود وارد عرصه تبلیغات برای حجت‌الاسلام رئیسی شویم و امیدواریم با رای آوری وی از مشکلات موجود کشور دور شویم.

نوازنی عنوان کرد: البته یک اصل را نباید فراموش کنیم و آن مطالبه‌گری است زیرا فراموشی این اصل مهم مطالبه‌گری سبب شده تا شاهد حضور استانداری ضعیف و مدیران پروازی در استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها