وقتی طوفان چرت عصرگاهی تهران را پاره می‌کند/60 حادثه در یک عصر طوفانی+فیلم و عکس

سخنگوی آتشنشانی در مورد طوفان عصر امروز گفت: طوفان امروز 60 حادثه برجای گذاشت که این حوادث شامل سقوط یا احتمال سقوط داربست، طاق نصرت، سنگ نما اجسام سنگین، پارگی کابل برق و افتادن درخت بود که خوشبختانه در هیچ کدام از این حوادث مورد مصدومیت و فوتی نداشتیم.

وقتی طوفان چرت عصرگاهی تهران را پاره می‌کند/60 حادثه در یک عصر طوفانی+فیلم و عکس

به گزارش خبرفوری ، ساعتی پیش طوفانی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت وارد تهران شد و در لحظات اوج خود به 70 کیلومتر بر ساعت نیز رسید. تهرانیان نیز غافل‌گیر شدند و این غافل‌گیری خساراتی را بر شهر و مردم شهر وارد کرد.

بر اساس آمار اورژانس تهران؛در این حادثه پنج نفر در پارک ملت تهران مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند، همچنین به‌گفته سخنگوی آتشنشانی تهران این طوفان 60 حادثه برجای گذاشت که این حوادث شامل سقوط یا احتمال سقوط داربست، طاق نصرت، سنگ نما اجسام سنگین، پارگی کابل برق و افتادن درخت بود که خوشبختانه در هیچ کدام از این حوادث مورد مصدومیت و فوتی نداشتیم.

در طی این حادثه درختان زیادی از جا کنده شده و روی خودروهای پارک شده در کنار خیابان‌ها افتادند، اما با توجه به تجربه اتفاق‌های ناگهانی اینچنینی می‌توان گفت ابتدا اطلاع‌رسانی به موقع و در کنار آن، حفظ آرامش شهروندان می‌تواند از وقوع حوادث بزرگ‌تر جلوگیری کند. قطعاً اگر اینگونه اتفاقات کمی زودتر پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی شود مردم نیز آماده خواهند بود.

باید متذکر شد که در هنگام وقوع طوفان پارک‌ها، زیر درختان و سرپناه‌های سُست، مکان مناسبی برای پناه بردن نیستند چراکه می‌توانند حادثه‌آفرین باشند. با توجه به این امر که مناطق مختلف تهران دارای ساختمان‌های فرسوده است باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در لحظه وقوع طوفان امکان ریزش ساختمان‌های سُست پیکر نیز وجود دارد و باید از آن‌ها فاصله گرفت.

اما در این میان همراهان خبرفوری از ابتدای این حادثه، فیلم‌ها و عکس‌های خود را از سراسر تهران برای ما ارسال کردند که در ادامه آن‌ها را می‌بینیم.

در ادامه فیلمی از افتادن درختان خیابان حضرت ولیعصر(عج) تهران بر روی ساختمان‌های مجاور را می‌بینید که توسط مخاطبین عزیز به دست ما رسیده است.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها