بخش استروک ویژه بیماران سکته مغزی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌‎شود

بخش استروک ویژه بیماران سکته مغزی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌‎شود

کاظم قائمی پیش از ظهر امروز در همایش هفته سلامت اظهار داشت: تا پایان امسال 110 پروژه بهداشتی در استان خراسان جنوبی به اتمام می‌رسد که با بهر‌ه‌برداری از این پروژه‌ها مردم روستایی از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته سال بسیار سختی برای دانشگاه علوم پزشکی بود اما از رضایت مردم نسبت به عملکرد دانشگاه بسیار خوشحال هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حرکت انفجاری دانشگاه در زمینه بهداشت، درمان و سلامت هیچگاه متوقف نمی‌شود گفت: امسال به عنوان سال ارتقای وضعیت بهداشتی نام‌گذاری شده است.

قائمی با بیان اینکه امسال مهمترین اقدام دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی مرکز ناباروری و نازایی است تصریح کرد: همچنین کلینیک‌های ویژه بیمارستان‌های استان در شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و طبس نیز به اتمام می‌رسد.

وی از راه‌اندازی بخش استروک در مرکز استان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز خدمات خوبی را به بیماران سکته مغزی ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند خبر داد و یادآور شد: اورژانس بیمارستان فردوس و بشرویه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

قائمی از افتتاح بخش nicu و ldr بیمارستان ولی عصر بیرجند خبرداد و اظهار داشت: این بخش‌ها در دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: بیمارستان رازی، مرکز شیمی درمانی بیرجند و گسترش اورژانس قاین از جمله اقدامات سال گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها