بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل

زوئی دیشانل، بازیگر سرشناس هالیوود به زودی و برای دومین بار مادر می شود. ستاره 37 ساله سریال «دختر جدید» پیش از این مادر شده است، مادر دختری 18 ماهه به نام السی اوتر که تابستان 2015 به دنیا آمد.

بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل

زوئی دیشانل، بازیگر سرشناس هالیوود به زودی و برای دومین بار مادر می شود. ستاره 37 ساله سریال «دختر جدید» پیش از این مادر شده است، مادر دختری 18 ماهه به نام السی اوتر که تابستان 2015 به دنیا آمد. اینک زوئی دیشانل و جیکوب پچنیک، همسرش که تهیه کننده سینماست، در انتظار تولد دومین فرزندشان به سر می برند.

بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل
دیشانل در مصاحبه ای با مجله ردبوک، ضمن اعلام این خبر درباره احساسش به عنوان مادر دو فرزند گفت: «هیچ گاه احساس نکرده ام بزرگ شده ام. اما به نظرم داشتن فرزند توفیق بزرگی است، شاید به این بهانه من هم بزرگ شوم!».
دیشانل درباره بزرگ کردن فرزندش در کنار بازی در سینما ابراز داشت: «سعی کردم سرعت اتفاقات اطرافم را کاهش بدهم. به باور من خیلی خوب است شما گاهی به خودتان برسید، به خلاقیت درون تان، به آن موجود حرفه ای درون تان و به روح تان برسید و برای خودتان و خانواده بیشتر وقت بگذارید. می شود تمام عمر از این مرحله به مرحله بعدی پرید و همین طور جلو رفت، اما در این حالت، شما فرصتی برای خلوت با درون تان و اندیشه ها و احساسات درونی نخواهید داشت».

بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل

زوئی درباره نحوه تربیت دخترش گفت: «نمی خواهم یک دختر کوچولو را بیش از حد محدود کنم. او هنوز خیلی کوچک است. اما الان فقط یک خط قرمز برایش گذاشته ام! دخترم به محض آن که سرم را می چرخانم موبایلم را کش می رود و من نمی خواهم سرش دائما در موبایل باشد. اما او به این وسیله خیلی علاقه دارد و وقتی آن را در دست می گیرد فکر می کند کار جالبی کرده است. او دیده که من وقتی گوشی را می گیرم می گویم hello? و به همین خاطر وقتی من را می بیند گوشی را به گوشش می چسباند و می گوید، هیو!».
زویی کلیر دیشانل بازیگر آمریکایی متولد 17 ژانویه 1980 (27 دی 1358) در لس آنجلس کالیفرنیاست. پدرش کیلب کارگردان و مادرش مری بازیگر سینما بوده اند. زویی دارای ریشه های سوئیسی، هلندی، انگلیسی، ایرلندی و فرانسوی است. خواهر بزرگ ترش امیلی هم بازیگر است و در سریال «استخوان ها» حضور داشته است. او در دوره دبیرستان با کیت هیودسون و جیک جیلنهال، ستاره های دیگر هالیوود همکلاس بود.
بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل

زویی به تخم مرغ، لبنیات و گلوتن (مخلوط پروتئین های غلات) گندم آلرژی دارد. به همین خاطر با آن که گیاه خوار بود، به خاطر حساسیتش، به گوشت خواری روی آورد. او در دوره کودکی به عارضه بیش فعالی نیز مبتلا بوده است. زویی دیشانل در سال 2014 با جیکوب پچنیک آشنا شد که یک سال بعد با هم ازدواج کردند.
بارداری هالیوودی ها، ویار عجیب زوئی دیشانل

از جمله آثار پرفروش دیشانل می توان به «تقریبا مشهور»، «دختر خوب»، «دردسر بزرگ»، «همه دختران خوب»، «آزاد زندگی کن یا بمیر»، «سوءقصد به جسی جیمز»، «500 روز تابستان» و «عالی جناب» و سریال های «پدر آمریکایی»، «سیمپسون ها» (صداپیشگی)، «استخوان ها» و «دختر جدید» اشاره کرد.

منبع: نی نی بان

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها