تقدیر از ۳۶ دانش‌آموز به نیابت از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در اختتامیه جشنواره 《نامه‌ای به یک شهید》

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه جشنواره 《نامه‌ای به یک شهید》 بیان کرد: در پی فراخوانی که سال گذشته اعلام کردیم ۴۶ هزار نامه به دستمان رسید که از میان آن‌ها ۳۶ نامه برتر را به نیابت از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز انتخاب کردیم و امروز از نویسندگان آن‌ها تقدیر می‌شود.

تقدیر از ۳۶ دانش‌آموز به نیابت از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در اختتامیه جشنواره 《نامه‌ای به یک شهید》

به گزارش خبرفوری مراسم اختتامیه اولین جشنواره 《نامه‌ای به یک شهید》 دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار سوره حوزه هنری تهران آغار شد.
علیرضا کرمیان، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای برنامه بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته فراخوان جشنواره نامه‌ای به یک شهید را اعلام کردیم و بیشتر هدفمان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانش‌آموزان با شهدا بوده است. جمهوری اسلامی ایران ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در مقاطع مختلف داشته است که باید فرهنگ زندگی آن‌ها شناخته شود.
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی برای ارتقاء فرهنگ جامعه گفت: فضای مجازی بسیار پر ظرفیت است و امروز نیازمند محتوا است و ما قصد داریم تا با مشارکت جوانان مطالب و محتوا برای این فضای وسیع تهیه کنیم.
کریمیان در پایان سخنان خود به نامه‌های ارسال شده اشاره و بیان کرد: در این پی این فراخوان ۴۶ هزار نامه دریافت کردیم و ۱۴ نفر از فعالان حوزه ایثار و شهادت در تیم داوری حضور داشتند و با دقت نامه‌ها را مورد بررسی قرار دادند، از بین نامه‌های ارسالی، ۳۶ نفر به نیابت از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز انتخاب شدند و امروز از نویسندگان آن‌ها تقدیر می‌شود.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها