با زیباترین چهره جهان آشنا شوید !

یک جراح انگلیسی که تخصص در زمینه تقارن دارد صورت آمبر هیرد کمدین آمریکایی را بی‌نقص‌ترین صورت در میان مشاهیر معرفی کرده است.

با زیباترین چهره جهان آشنا شوید !

این متخصص مدت‌هاست که روی صورت مشاهیر بررسی می‌کند و در نهایت اعلام کرد صورت همسر سابق جانی دپ از نظر قرینگی زیباترین و بی‌نقص‌ترین صورت است و در میان مشاهیر زیباترین چهره را دارد. دکتر جولین دی سیلویا برای رسیدن به این نتیجه به ۱۲ نکته در صورت افراد توجه داشته است که شامل تقارن و حالت چشم‌ها، لب، بینی، ابرو، چانه، فک و در کل، فرم صورت می‌شود.

این متخصص می‌گوید بر اساس نظرسنجی‌ها چهره آمبر هیرد ۹۱.۸۵ درصد با معیارهای زیبایی که در جهان مرسوم است مطابقت دارد. این جراح همچنین درباره زیباترین اجزای صورت سایر بازیگران نیز صحبت کرده است و می‌گوید بر اساس نتایج مطالعه او ریحانا خواننده زیباترین فرم صورت، امیلی راتاجکوسکی جانسون بازیگر و مدل آمریکایی، زیباترین لب‌ها، اسکارلت جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی زیباترین چشم‌ها، کیت ماس تاپ مدل مشهور انگلیسی زیباترین پیشانی را داراست.

وی همچنین تصویری از اجزای زیبای صورت تمامی این بازیگران به صورت فوتوشاپ تهیه کرده که طبق تحقیقات او چهره یک زن ایده‌ال از نظر زیبایی ظاهری است.

photo_2016-07-21_23-00-09

1c5bf53b3eaf647ccd458be1a40297a3

966744-amber-heard

amber_heard-large_trans++Rp36Ti1MFCYr8PMuS2fHb17hoDUspm84EYl8tHPMRlk

amber-heard-AP-640x480

amber-heard-cannes-hair

amber-heard-makeup-15th-annual-hollywood-gala

amber-heard-premiere-photo

amber-heard-still-the-danish-girl

منبع: روزگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها