برج میلاد؛ میزبان هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی

هنرمندان شرکت‌کننده در هشتمین هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران تا روز بیس‌ویکم اردیبهشت‌ماه در برج میلاد آثار خود را اجرا کرده و به نمایش می‌گذارند.

برج میلاد؛ میزبان هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی

به گزارش خبرفوری به نقل از روابط عمومی برج میلاد هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در برج میلاد برگزار می‌شود. در هشتمین دوره سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران 29 هنرمند ایرانی و خارجی حاضرند که نیمی از آن‌ها را مجسمه‌سازان ایرانی تشکیل می‌دهند و از یکم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه در بخش کارگاهی این سمپوزیوم که در برج میلاد برگزار می‌شود آثار خود را اجرا می‌کنند.

هنرمندان این دوره با فراخوانی که سال گذشته منتشر شده در این سمپوزیوم ثبت‌نام کرده و طرح‌های‌شان را به دبیرخانه این سمپوزیوم فرستاده‌اند تا آثار نهایی انتخاب و معرفی شوند.

سعید شهلاپور، محمد سالاریان، بهداد لاهوتی، مجید حقیقی، محمدرضا یزدی شورای انتخاب آثار این دوره از سمپوزیوم بودند و در نهایت هیات داوران آن متشکل از کامبیز صبری، رافی داوتیان، بلن رومرو آثار ارسالی را داوری کردند. در این سمپوزیوم هنرمندان مجسمه‌ساز خارجی هم مثل چند دوره گذشته حضور فعالی دارند و 14 هنرمند از 13 کشور مختلف در ایام برگزاری بخش کارگاهی این سمپوزیوم در برج میلاد تهران آثارشان را خلق خواهند کرد.

در این سمپوزیوم 187 هنرمند از 53 کشور ثبت نام کردند و طرح‌های خودشان را فرستادند که در نهایت 12 نفر از این میان انتخاب شده‌اند. این هنرمندان از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، آلبانی، اوکراین، بلغارستان، روسیه، ترکیه، گرجستان، رومانی، ژاپن، ارمنستان و لتونی هستند و بخش هنرمندان حرفه‌ای این سمپوزیوم به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها