تولید 11هزار تن آسفالت در اردبیل از ابتدای سال جاری

شهردار اردبیل گفت: از تولید 11 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این میزان آسفالت در کارخانه‌ شهرداری اردبیل تولید و در معابر مرکز استان استفاده شده است.

تولید 11هزار تن آسفالت در اردبیل از ابتدای سال جاری

حمید لطف‌ اللهیان روز شنبه در بازدید از روند آسفالت ‌ریزی معابر اردبیل افزود: این رقم به نسبت مدت مشابه در سه سال گذشته با افزایش قابل ‌توجه همراه بوده و علاوه بر این کیفیت تولیدات نیز بهبود یافته است.

به گفته شهردار اردبیل افزایش تولیدات به دلیل تلاش شبانه‌ روزی نیروهای فعال در کارخانه‌ های آسفالت است؛ چرا که به دلیل تغییر سوخت کارخانه از نفت کوره به گاز طبیعی از سه کارخانه دو مورد فعال هستند.

لطف‌ اللهیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این به دلیل شرایط جوی و بارش باران از 31 روز فروردین ماه تنها در 19 روز تولید آسفالت داشتیم.

وی اضافه کرد: آسفالت‌ ریزی معابر از اولویت‌‌های شهرداری در سال جاری است و در نظر داریم با اولویت ‌بندی در مناطق چهارگانه نسبت به آسفالت‌ ریزی و بهسازی معابر اقدام کنیم.

شهردار اردبیل اضافه کرد: یخبندان زمستان گذشته موجب تخریب حجم وسیعی از آسفالت معابر شده که با اولویت‌ بندی عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت در معابر انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها