حجت الاسلام رئیسی چطور دست عزیزیان را در آستان قدس رو کرد؟

حجت الاسلام رئیسی چطور دست عزیزیان را در آستان قدس رو کرد؟

شرح ماجرا از زبان حجت‌الاسلام رئیسی به شرح زیر است؛

یکی از شبهاتی که مطرح می‌کنند این است که در آستان قدس رضوی یک آقایی تخلفی کرده و بعد فرار کرده است. ما در ابتدای مسئولیت، قائم مقام آستان قدس رضوی را تغییر دادیم و بعد هم در یکی از شرکت‌ها، گروه حسابرسی گذاشتیم. بازرسی کامل کردند و یک ماه قبل از فرار این آقا، گزارشی به دادگستری تقدیم شد.

ما اقدامی را که بایسته یک مدیر است را انجام دادیم. فقط یک کار نکردیم و آن اعلام بود. چرا اعلام نکردیم؟ برای اینکه اعلام این کار ضررهایی را داشت چرا که، مجموعه آستان، مجموعه مقدسی است.

این مسائل مالی هم مربوط به سال‌های ۸۰ تا ۹۴ یعنی قبل از مسئولیت بنده بود و در طول آن ۱۴ سال رخ داد. ما که رفتیم در عرض یک ماه و نیم قضیه تمام شد. اقدام کردیم و اعلام نکردیم؛ چرا که به اعلامش، اعتقادی نداشتیم.

بنده اعلام بدون اقدام را مفید نمی‌دانم. اگر دولت هر روز آمد گفت؛ آی فساد فلان جا، آی فساد فلان جا؛ مشکل فساد در کشور حل نمی‌شود. به تعبیر حضرت آقا؛ گفتن دزد دزد، مشکل دزدی را حل نمی‌کند.

برای مردم اطمینان‌آور نیست که دولت بیاید اعلام کند که یک پرونده فساد در فلان جا کشف کردیم. آن چیزی که برای مردم اطمینان‌آور است، اینکه دولت اعلام کند ما یک ساختار فسادزا را حل کردیم. فلان فرد مفسد را به دادگاه معرفی کردیم. نه اینکه دولت اعلام کند ما یک لیستی از متخلفین را داریم و قوه قضائیه هم اعلام کند، همچنین لیستی به دست ما نرسیده است. این مردم را بیشتر نگران می‌کند.

ما به عکس این، در آستان قدس عمل کردیم. برای اینکه کار واقعا در عمل تحقق پیدا کند نه در شعار. ما حقیقتا بدنبال انجام یک کار واقعی هستیم، اقدام شعاری که مشکلی را حل نمی‌کند.

منبع: قاصدنیوز

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • احمد
    0

    باورش سخته چرا گذاشتید فرار کنه دزدی انجام شده شما جلوی چه چیزی را گرفتید

  • رضا فلاحی
    0

    ضمن سپاسگزاری از حجة السلام رئیسی چقدر خوب می شد زمانی که تخلفات نامبرده را به دادگاه تقدیم کردید درخواست ممنوع الخروجی نامبرده را نیز تا مشخص شدن اتهامات از مقام محترم قضایی می نمودید .

  • محمدی
    0

    آفرین زنده و پاینده باشید رئیس جمهور اینده ایران

  • مجید
    0

    بخدا که به یه همچین چیزی نیاز داریم...که جلوی فساد رو بدون هیاهو بگیره...بابا خسته شدیم از دزدی و فساد های کلان..بذارید کنار تفکرات سیاسی رو!اصلاح طلب واصولگرا و فلانی گفت به فلانی رای بدید و ... یکی که جلو فساد به هیچ عنوان کوتاه نیاد سابقه مبارزه محکم با مفسدینم توی دوران کار سیدابراهیم رئیسی در قوه قضاییه مشخصه..ایشون امتحانشون در پس دادن در این زمینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها