مردان در سایه ستادهای انتخاباتی / چه‌کسانی کمپین‌های تبلیغاتی را مدیریت می‌کنند؟

مردان در سایه ستادهای انتخاباتی / چه‌کسانی کمپین‌های تبلیغاتی را مدیریت می‌کنند؟

همزمان با آغاز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری ، نامزدهای حاضر در عرصه رقابت‌ها، چهره‌های اصلی ستادهای تبلیغاتی خود را معرفی می‌کنند.

به گزارش خبر فوری، اولین نامزدی که از مردان در سایه کمپین انتخاباتی خود رونمایی کرد، حسن روحانی بود. کسی که با پذیرش استعفای محمد شریعتمداری و محمدعلی نجفی از دولت، روشن شد به این دو، ماموریت اصلی ستادهای انتخاباتی‌اش را داده است.

اما امروز سید ابراهیم رئیسی دیگر چهره برجسته حاضر در ماراتن انتخابات مردان در سایه ستادهایش را معرفی کرد. صولت مرتضوی شهردار مشهد و مسعود میرکاظمی وزیر دولت احمدی نژاد ، دو چهره‌ای هستند که قرار است ستادهای انتخاباتی او را مدیریت کنند.

در مقابل این دو نامزد، هنوز از چهره‌های اصلی ستاد چهار نامزد دیگر رونمایی نشده است. با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد که ستاد اسحاق جهانگیری با توجه به عضویت او در حزب کارگزاران، با حضور چهره‌هایی از این حزب اداره شود و ستاد مصطفی میرسلیم را نیز موتلفه‌ای ها مدیریت می‌کنند.

در این میان مصطفی هاشمی طبا و محمدباقر قالیباف نیز شاید بخواهند از چهره‌هایی که پیش از این در ستادهای آنها فعالیت داشته‌اند استفاده کنند. قالیباف در سال‌های 84 و 92 و مصطفی هاشمی طبا در سال 1380 کاندیدای انتخبات ریاست جمهوری بودند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها