تصمیم عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی منطقی نیست

تصمیم عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی منطقی نیست

روح‌الله صمدی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای تایید صلاحیت شده اظهار داشت: بنده مسئول ستاد مصطفی میرسلیم در استان زنجان هستم.

وی افزود: در شهرستان خدابنده مسئولیت ستاد بر عهده جمشید خانی خواهد بود و در ابهر نیز این مسئولیت به حمیدرضا حسن‌خانی واگذار شده است و سایر شهرستانها نیز به در حال قطعی شدن است.

دبیر حزب موتلفه در استان زنجان در مورد سفر مصطفی میرسلیم به استان زنجان نیز گفت: برنامه‌های سفر مصطفی میرسلیم به استانها در حال تنظیم است و فعلا زمان سفر به استانها ابلاغ نشده است.

وی در مورد پخش مناظرات انتخاباتی نیز عنوان کرد: این فرهنگ در بین مردم جا افتاده که بیشتر شناخت خود را از طریق مناظرات کسب کنند و به همین دلیل به واقع مردم انتظار دارند تا این برنامه به صورت زنده پخش شود.

صمدی بیان کرد: اگر مناظرات به صورت زنده پخش نشود این دغدغه در مردم ایجاد می‌شود که این برنامه با سانسور مواجه شده و تفسیرها در این زمینه نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پخش نشدن زنده مناظرات سبب می‌شود مردم به در انتخاب دچار مشکل شوند، خاطرنشان کرد: تصمیمی که کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ستاد انتخابات وزارت کشور گرفته تصمیم منطقی و عقلایی نیست.

دبیر حزب موتلفه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم مایلند با صراحت کاندیداها را بشناسند، اظهار داشت: مردم به شناخت درست نخواهند رسید مگر اینکه مناظرات به صورت زنده برگزار شود تا از گفتار، رفتار، چالشهای فکری و تعاملاتی که کاندیداها بین نفرین ایجاد می‌کنند به تصمیم درست و فرد اصلح برسند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها