کدام نامزدها وارد مرحله نهایی انتخابات می شوند؟

جلسات سرنوشت ساز برای احراز صلاحیت ها

جلسات سرنوشت ساز برای احراز صلاحیت ها

مهلت شورای نگهبان برای احراز صلاحیت 1636 نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درحالی امروز به پایان می رسد که حرف و حدیث ها درباره آنها که احراز صلاحیت شده و آنها که نشده اند، بسیار است.

به گزارش خبر فوری، درحالی که عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان همه این گمانه زنی ها را رد کرده ولی برخی موضع گیری ها حکایت از آن دارد که ممکن است بعضی از چهره های شاخص در انتخابات ردصلاحیت شوند.

شاید به همین خاطر است که دادستان تهران به نامزدهای ردصلاحیت شده هشدار داده که در چارچوب قانون رفتار کنند.

پیش از این شایعاتی درباره ردصلاحیت محمود احمدی نژاد و حمید بقایی مطرح شده بود که البته باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعه به واقعیت بدل می شود یا نه.

برخی از شبکه های اجتماعی از احراز صلاحیت چهره هایی چون حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف ، حمیدرضا حاجی بابایی، اسحاق جهانگیری، محمد هاشمی و مصطفی میرسلیم خبر داده اند.

در فهرست برخی دیگر از شبکه های اجتماعی، از مصطفی کواکبیان و علیرضا زاکانی نیز به عنوان کاندیداهایی نام برده می شود که به دور نهایی رقابت ها راه یافته اند.

البته خبر فوری به طور مستقل نمی تواند هیچ یک از این خبرها را تایید یا رد کند.

با توجه به اینکه جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت کاندیداها امروز در قم تشکیل جلسه می دهد، باید منتظر اعلام نهایی اسامی نامزدهای انتخابات بود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها