سرقت بیش از سه تن مواد غذایی از ۸۶ انبار در سمنان

سرقت بیش از سه تن مواد غذایی از ۸۶ انبار در سمنان

سردار روح‌الامین قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: این سارقان با سوابق زیاد در سرقت و نقشه حرفه‌ای که برای سرقت از انبارهای مواد غذایی طراحی کرده بودند، با درایت نیروهای پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مواد سرقتی کیسه‌های برنج بود افزود: با بررسی‌های کارشناسان نیروی انتظامی عملیات مأموران پلیس با سرکشی و بازرسی به شیوه‌های محسوس و نامحسوس از آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از دلال‌های خرید برنج‌های سرقت شده در این عملیات دستگیر شد اذعان کرد: با بازجویی و اعتراف این دلال سارق را شناسایی و در محل نگهداری اجناس سرقتی وی را دستگیر کردیم.

وی همچنین با اشاره به اعترافات سارق اصلی خاطرنشان کرد: این برنج‌ها با همکاری یک راننده آژانس حمل می‌شد و به صاحبان یک آشپزخانه در سمنان فروخته‌شده بود که در نتیجه استعلام پلیس،2 نفر از صاحبان آشپزخانه نیز سابقه‌دار اعلام شد.

قاسمی افزود: با بازرسی از منزل صاحبان آشپزخانه بیش از یک‌تن برنج از آنجا یافت شد و هردوی آنان به جرم خرید 600 کیلوگرم برنج سرقتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به بازجویی‌های نهایی از متهمان و مجرمان این پرونده بیان کرد: سارقان به دزدی از 86 انبار مواد غذایی در سمنان اعتراف کرده و عملیات تحقیق و تفحص برای شناسایی سایر مال‌باختگان اجرا شد.

فرمانده انتظامی سمنان گفت: پس از تکمیل نهایی پرونده این سرقت، سارقان هم‌اکنون در زندان بازداشت شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس آگاهی همواره در تلاش برای حفظ امنیت جانی و مالی مردم است خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در نزدیکی محل زندگی به‌سرعت پلیس آگاهی را در جریان قرار دهید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها