لباس عروس دختر اندونزیایی جنجال به پا کرد

دختر اهل اندونزی لباس عروسی را به تن کرده هست که عکس آن در شبکه هاي مجازی لایک میلیونی دریافت کرده هست و حسابی غوغایی شده.همۀ وقت} فکر می‌کنیم که گرانترین و جذاب ترین و مجلل ترین لباس عروس به خانواده شاهزاده‌ها وپادشاهان و یا چهره‌هاي سرشناس اختصاص دارد ، اما این بار ما شاهد این ماجرا در جای دیگری و کمی معمولی تر هستیم .  

لباس عروس دختر اندونزیایی جنجال به پا کرد
یک دختر اهل اندونزی با پوشیدن لباس عروسی خود آن را در صفحه اینستاگرام خود بهاشتراک گذاشت و بعد از منتشر کردن این عکس غوغای لایک کردن این لباس عروس جذاب و منحصر به فرد شروع شد. لباس عروس دختر اندونزیایی طرفداران زیادی پیدا کردهو در قسمت مد و لباس اینستاگرام پربازدیدترین عکس را به خودش اختصاص داده هست.این لباس مدلش دنباله دار هست و از مرواریدهای گرانقیمت پوشیده شده هستکه زیبایی خاصی به این لباس داده هست.

لباس عروس دختر اندونزیایی جنجال به پا کرد

به گزارش پارس ناز با لایک کردن میلیونی این لباس عروس نزدیک هست که رکورد لایک لباس عروس بازیگران هالیووی را نیز شکسته شود.لباس عروس دنباله دار مرواریدی عروس اندونزیایی زیباترین لباس عروس اینستاگرام شد

اسم دختر اندونزیایی"اینتان آزاهرا"هست که لباس عروسیش یکی از محبوب ترین و زیباترین لباس در اینستاگرام معرفی شده و مورد دقت خیلی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته هست. طراحی این لباس عروس پرطرفدار خیلی شکیل و دیدنی هست . این لباس به رنگ سفید عاجی با آستین هاي بلند و بدنه تزیین شده با مروارید می باشد.این مروارید ها و ملیله هاي درخشان به صورت ردیفی در تمام قسمت دنباله لباس عروس دوخته شده هست.

لباس عروس دختر اندونزیایی جنجال به پا کرد

پربازدیدترین لباس عروس در اینستاگرام

طراح این لباس عروس خوشگل "ایوان گوناوان"می باشد که یکی از طراحان به نام لباس عروس در هنر مدل و طراحی می باشد

منبع: پارس ناز

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها