به منظور بررسی زلزله ۶.۳و ۶.۴ریشتری هرمزگان

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله‌زده

به دنبال وقوع ۲ زمین لرزه به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر در هرمزگان و با دستور فوری رییس جمهور مبنی بر بررسی وضعیت مناطق زلزله زده، معاون اول رئیسی وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله‌زده

 محمد مخبر یکشنبه شب پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان قرار گرفت و با همراهی آنها عازم استانداری جهت شرکت در نشست ستاد بحران شد.

مخبر در این سفر  قرار است در نشست ستاد بحران هرمزگان با موضوع زلزله سخنرانی کند و دستورهای لازم جهت رسیدگی هر سریعتر به زلزله زده ها و آمادگی کامل تمام دستگاه ها برای رویارویی با شرایط بحرانی را صادر کند.

زلزله‌ای به بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه دیروز، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

به دنبال زمین لرزه رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله شدید استان هرمزگان تاکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله‌زده

محمد مخبر در جریان بازدید‌ از مناطق زلزله‌زده گیشان غربی در فین بندرعباس‌ با بیان اینکه گرچه بر اثر دو زلزله تنها یک فوتی گزارش شده است، اما خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و دام مردم در بخش فین وارد شده است، اظهار داشت: در جلسه امروز ‌‌در استانداری هرمزگان، در خصوص راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم گیری می‌شود.‌

معاون اول رئیس جمهوری تا ساعت 4 بامداد پس از حضور در مناطق زلزله زده گیشان و آبشیرین، به همراه وزرای بهداشت و نیرو، از محل اسکان اضطراری مردم در ورزشگاه شهدای خلیج فارس و بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از آخرین وضعیت جاده‌ها و مسیر تردد در شمال شهر بندرعباس بازدید کرد و ‌پس از آن به روستاهای زلزله‌زده رفت.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان سحرگاه دوشنبه با حضور در یکی از  بیمارستان‌های بندرعباس از مصدومان زمین لرزه‌های عصر دیروز هرمزگان عیادت و با آنها گفت وگو کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عزیز
    0

    آقای مخبر فقط بیننده باش وعکس ها را در شبکه های مجازی را برای تبلیغ منتشر کن ،،،،مراقب باش مثل واکسن 50میلیونی قول به مردم ندی (حضرت آقا) اگر وقت کردی به فاجعه زلزله تورم درسراسر کشور هم سری بزن ولی قول آبکی بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها